Reklama2009-08-12
0

Wspólne pakiety reklamowe 'Metra' i AMS

Dziennik "Metro" i firma outdoorowa AMS (obie firmy Agora)przygotowały dwa wspólne pakiety reklamowe. Jeden z nich jestskierowany do studentów.

Pierwszy ze wspólnych pakietów reklamowych "Metra" i AMSobejmuje publikację layoutów w tym dzienniku oraz emisję spotówwideo na ekranach CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra.Reklamodawcy mogą prowadzić kampanie jednodniowe, weekendowe itygodniowe.

Z kolei pakiet o nazwie "Studencki październik" pozwala nadotarcie z przekazami reklamowymi do studentów w 10 aglomeracjachakademickich. Oferta obejmuje powierzchnie reklamowe w "MetrzeStudenckim" (dystrybuowanym w pobliżu uczelni wyższych, akademikówi pubów studenckich) oraz na citylightach AMS położonych wmiejscach najchętniej uczęszczanych przez studentów.

Autor:tw

Więcej informacji:AMS, Metro

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas