Prasa2008-07-22
0

Współpraca Direct Publishing Group i Ad Meritum

Specjalizująca się w wydawaniu prasy firmowej spółka DirectPublishing Group rozpoczyna strategiczną współpracę z domemsprzedaży prasy Ad Meritum, należącym do grupy CR Media.

Sojusz obu firm ma polegać na dzieleniu się pracą przy bieżącychprojektach. Najważniejszym jego celem jest zwiększenie poziomusprzedaży reklam w tytułach custom publishing będących w portfolioobu firm oraz bardziej efektywne wykorzystanie specyficznychmożliwości pism korporacyjnych w prasowych kampaniachreklamowych.

Direct Publishing Group nadal będzie sprzedawać reklamy w swoichtytułach za pomocą własnego biura sprzedaży, choć część ichpowierzchni reklamowej zostanie zaoferowana we wspólnych pakietachz Ad Meritum. W pewnej perspektywie niektóre pisma DPG mogą zostaćwłączone do oferty Ad Meritum.

Direct Publishing Group wydaje obecnie 27 tytułów w 25 milionachegzemplarzy i jest największym wydawcą prasy firmowej ikorporacyjnej w Polsce. Firma specjalizuje się w wydawaniu nazamówienie prasy typu B2B, B2C oraz magazynów wewnętrznych.Dodatkowo zajmuje się dostarczaniem kontentu dla innych wydawnictwi portali internetowych.

Należący do grupy CR Media Consulting S.A. dom sprzedaży prasyAd Meritum współpracuje z 20 wydawcami i obsługuje 30 tytułów. Wroku 2008 zamierza poszerzyć portfolio o kolejne pisma i zwiększyćich ilość do 40 pozycji.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas