Telewizja2019-10-10
16

123 tys. widzów magazynu „Wstaje dzień” w TVP Info

Anna Popek w programie Anna Popek w programie "Wstaje dzień", fot. TVP

Poranny magazyn TVP Info „Wstaje dzień” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 123 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średnie długookresowe wyniki newsowej stacji Telewizji Polskiej. Audycja w swoim paśmie jednak przegrywa z TVN24.

Średnia widownia porannego programu w okresie od 2 września do 9 października 2019 roku wyniosła 123 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 5,98 proc. wśród wszystkich widzów, 4,54 proc. w grupie 16-49 i 4,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 września br. Śledziło go średnio 177 tys. osób.

„Wstaje dzień” niemal dwukrotnie podnosi średniej długookresowe wyniki TVP Info w grupie 4+, i kilkukrotnie w 16-49. Na przykład w 2018 roku newsowa stacja Telewizji Polskiej miała 3,43 proc. udziału w 4+ i 1,27 proc. w 16-49.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie aż 12,91 proc. udziału. Gorzej wypada jednak Polsat News (2,47 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Gospodarzami „Wstaje dzień” są: Anna Popek i Adam Giza. W porannym programie prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadząca porusza także tematy lifestylowe.

Audycja emitowana jest od poniedziałku do piątku między godz. 5.30 a 7.00 (w ramach porannego pasma TVP Info).

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. przeciętna widownia minutowa TVP Info wynosiła 226 201 widzów, a udział w rynku oglądalności - 3,74 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas