Reklama2012-10-03
0

Wszystkie 10-tki BPH TFI” w kampanii funduszu Bezpieczna Inwestycja 4

Rusza kampania reklamująca fundusz BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4 oferowany przez BPH TFI. Akcję przygotowały agencja Walk Creative i dom mediowy Starcom.

Reklamy funduszu BPH FIZ Bezpieczna Inwestycja 4 podkreślają, że jest on przeznaczony dla osób, które chcą zyskać na potencjalnych wzrostach kursów akcji spółek notowanych na warszawskiej giełdzie i jednocześnie ograniczyć ryzyko inwestycyjne, korzystając z mechanizmu ochrony kapitału. Częścią akcji jest konkurs „Wszystkie 10-tki BPH TFI” skierowany do tych klientów, którzy nabędą minimum 100 certyfikatów tego funduszu. Co setna osoba wygra ekspres do kawy, natomiast każdy dziesiąta może wybrać jedną z następujących nagród: podróżna ładowarka do telefonów, stacja pogodowa lub przybornik do wina. O nagrodach decyduje kolejność złożenia zapisu.

Cała kampania - zaplanowana do końca października - obejmuje reklamy w internecie (banery, emailingi, social media, wyszukiwarki), materiały POS (m.in. ulotki, plakaty, naklejki) w placówkach Banku BPH oraz działania z zakresu marketingu bezpośredniego (m.in. mailingi).

Kreacją reklam zajęła się agencja Walk Creative, a zakupem mediów - dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:BPH TFI, Bezpieczna Inwestycja 4

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas