Prasa 2015-06-26
0

Wszystkie dwutygodniki na minusie po I kwartale. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił dwutygodnik „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I kwartale 2015 roku wyniosła 300 019 egz. i w porównaniu do I kwartału 2014 roku spadła o 19,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,69 proc. do 252 233 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 159 228 egz., po spadku o 22,11 proc.

Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 153 300 egz., po spadku w skali roku o 23,48 proc. - największym w zestawieniu.

Zobacz tabelę


W marcu 2015 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszył się o 13,23 proc. do 278 124 egz.

Drugie miejsce należało do „Tiny” (229 527 egz.; w dół o 14,56 proc.), a trzecie - do „Pani Domu” (133 587 egz.; spadek o 27,76 proc. - największy w rankingu).
 

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas