W 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w 2015 roku wyniosła 227 916 egz. W porównaniu do 2014 roku była ona niższa o 20,55 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on jednak spadek sprzedaży ogółem wynoszący 13,69 proc. i średni wynik na poziomie 194 764 egz.
Na podium znalazła się jeszcze „Viva!” (Edipresse Polska), która rok wcześniej była czwarta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się w ciągu roku o 18,81 proc. do 117 541 egz.
Zaś największy spadek (wynoszący 38,73 proc.) odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), który spadł na miejsce czwarte. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 99 222 egz.
Ostatnią (piątą) lokatę zajęła „Gala” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w zeszłym roku zmniejszyła się o 9,52 proc. do 82 636 egz.
Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w 2015 roku sprzedawały się średnio w liczbie 910 564 egz., o 20,70 proc. niższej niż w 2014 roku.
Zobacz tabelęW grudniu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 195 335 egz., po spadku o 13,19 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (151 339 egz., spadek o 20,55 proc.).
Również w tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej też stracił „Flesz”, który utrzymał miejsce czwarte. Jego wynik zmalał tutaj bowiem o 32,50 proc. do 74 621 egz.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.