Prasa2016-03-29
0

Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w 2015 r., najbardziej w dół „Super TV”

W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku wyniosła 334 232 egz. Była ona o 4,49 proc. mniejsza niż w 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 190 003 egz., po spadku o 2,55 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 456 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 9,22 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w ub.r. wynoszącym 128 999 egz. Wynik tego magazynu w skali roku zmniejszył się o 14,10 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w 2015 roku na poziomie 48 610 egz. Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 13,88 proc.

Zobacz tabelę

 

W grudniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem grudnia 2014 roku zmniejszył się o 4,32 proc. do poziomu 366 624 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (241 523 egz.; wzrost o 3,60 proc. - jedyny w zestawieniu), a trzecie - „Tele Max” (158 049 egz., w dół o 7,45 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Super TV” - było to 15,46 proc. do 141 736 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas