Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych w listopadzie 2013 r. był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Super Nowości”.
Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w listopadzie 2013 roku wyniosła 50 977 egz., czyli o 14,39 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej lokacie uplasowała się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,58 proc. do 47 603 egz.
Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w listopadzie 2013 roku wyniosła 37 982 egz., po spadku o 11,33 proc.
Z kolei największy spadek w zestawieniu zanotowały „Super Nowości” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości), które zajęły miejsce 19. Średni wynik tej gazety w badanym miesiącu zmalał o 17,84 proc. i ostatecznie wyniósł 9 890 egz.
Zobacz tabelę
Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.