Prasa2012-02-07
4

Wszystkie dzienniki regionalne straciły w 2011 roku

Wszystkie najpopularniejsze dzienniki regionalne zanotowały w 2011 roku kilku lub kilkunastoprocentowe spadki sprzedaży względem 2010 roku. Najwięcej straciła “Gazeta Lubuska”, a najmniej - “Gazeta Olsztyńska”. Liderem pozostał “Dziennik Zachodni”.

Średnia sprzedaż ogółem wydawanego na Śląsku i w Zagłębiu “Polski Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w 2011 roku wyniosła 63 349 egz. po spadku o 8,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl.

Drugie miejsce w rankingu zajęła ukazująca się w woj. kujawsko-pomorskim “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) ze średnim wynikiem na poziomie 60 958 egz. (spadek o 7,28 proc.)

Podium zamyka łódzki “Express Ilustrowany” (Polskapresse), który zanotował spadek wynoszący 8,53 proc. Jego średnia sprzedaż ogółem w 2011 roku wyniosła 43 911 egz.

Najwięcej w rankingu straciła plasująca się na miejscu dziewiątym “Gazeta Lubuska” (Media Regionalne). Jej sprzedaż zmalała w ub. r. o 14,56 proc. i wyniosła 31 830 egz. Rok wcześniej tytuł ten był na miejscu ósmym.

Z kolei najmniejszy spadek w zestawieniu zanotowała znajdująca się na 15. lokacie “Gazeta Olsztyńska/Dziennik Elbląski”. Tytuł ten w 2011 roku sprzedał się w liczbie 22 673 egz. po spadku o 5,43 proc.

Zobacz tabelę


W zestawieniu ujęto 15 dzienników regionalnych o największej sprzedaży ogółem w 2011 roku.

Autor:pp

Więcej informacji:dziennik regionalny, zkdp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas