Prasa2011-11-07
8

Wszystkie dzienniki tracą po III kwartałach, najbardziej “DGP”

Po trzech kwartałach br. wszystkie ogólnopolskie dzienniki notują spadki sprzedaży. Najwięcej w tym okresie straciły “Dziennik Gazeta Prawna” i “Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia “Fakt”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Faktu”  (Ringier Axel Springer Polska) w okresie od stycznia do września br. wyniosła 399 812 egz., co oznacza spadek o  9,90 proc. w stosunku do analogicznego okresu ub.r.

>>> “Gazeta Wyborcza” musi przeprosić Antoniego Macierewicza, za co?

Wiceliderem zestawienia pozostała “Gazeta Wyborcza” (Agora), której wynik sprzedażowy zmalał o 11,22 proc. i wyniósł 271 751 egz.

Trzecie miejsce zajął tabloid “Super Express” (Murator) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 172 914 egz. Oznacza to spadek na poziomie 5,51 proc.

>>> “Dziennik Gazeta Prawna”, “Wyborcza” i Rzeczpospolita” liderami spadku we wrześniu

Na czwartej pozycji uplasowała się “Rzeczpospolita” (Presspublica), której sprzedaż ogółem zmniejszyła się w pierwszych trzech kwartałach br. o 9,64 proc. i wyniosła 102 310 egz.
 
Największy spadek w rankingu zanotował “Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) będący na miejscu piąty. Jego wynik sprzedażowy spadł bowiem o 12,19 proc. do 76 840 egz.

Najmniej stracił natomiast “Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska). Jego sprzedaż ogółem zmalała o 5,28 proc. i wyniosła 13 319 egz. Dało to temu dziennikowi siódmą lokatę w zestawieniu.

Zobacz tabelę


 

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas