Telewizja2008-11-03
0

Wszystkie dzienniki w dół, nocna 'Panorama' liderem spadku

W październiku br. wszystkie dzienniki miały mniejszą oglądalnośćniż w październiku ub.r. Najwięcej widzów straciła przesunięta otrzy godziny później "Panorama", która obecnie jest nadawana o0.30. Liderem pod względem gromadzonej widowni pozostają"Wiadomości".

Oglądalność "Wiadomości" TVP 1 w zeszłym miesiącu wyniosła 4,76mln osób i była o 15,64 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu2007 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejsce znalazły się "Fakty" TVN, które w październikubr. przyciągały przed ekrany średnio 4,12 mln widzów, czyli o 4,86proc. mniej niż rok wcześniej. Trzecią pozycję zajął emitowany wTVP 1 "Teleexpress", który w zeszłym miesiącu miał 3,81 mlnoglądających (spadek o 6,08 proc.)

Dalej uplasowały się: "Wydarzenia" Polsatu (oglądało je 2,73 mlnwidzów, co oznacza spadek o 13,89 proc.) i główne wydanie"Panoramy", emitowane w TVP 2 o 18.30 (1,61 mln; - 9,83 proc.).

Ostatnie miejsce w rankingu programów informacyjnych zajęłanocna "Panorama" (emisja o 0.30). Miała ona w październiku br. 384tys. widzów, co oznacza spadek o 80,34 proc. w stosunku doanalogicznego miesiąca 2007 roku, gdy dziennik ten był nadawany o21.30.

Pokazywane w TVN 24 w dni powszednie "Fakty po Faktach" oglądałośrednio 437 tys. widzów.

Zobacz tabelę

Również w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat wszystkieprogramy informacyjne w październiku br. miały mniej widzów niż rokwcześniej. Liderem pod względem gromadzonej widowni były"Wiadomości", zaś największy stratę w oglądalności poniosła nocna"Panorama". Udziały w rynku udało się poprawić "Faktom" i głównemuwydaniu dziennika Dwójki.

Zobacz tabelę

Spadkowa tendencja widowni wśród dzienników nie ominęła takżegrupy osób wieku od 16 do 49 lat. Wśród tych widzów inny był jednaklider rankingu - największą oglądalność w zeszłym miesiącu miały"Fakty". Poprawiły one także swój udział w rynku, podobnie jak"Panorama" z 18.30 i ta emitowana o 0.30, która była jednak takżeliderem spadku widowni.

Zobacz tabelę

Dane AGB Nielsen Media Research dotyczą okresów od 1października do 30 października 2007 i od 1 października do 30października 2008.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas