Kobieta2012-02-06
8

Wszystkie dzienniki zanotowały spadki sprzedaży w 2011 roku

W 2011 roku spadła sprzedaż wszystkich największych dzienników ogólnopolskich - najwięcej straciła “Gazeta Wyborcza” a najmniej “Dziennik Gazeta Prawna”.

Średnia sprzedaż ogółem lidera zestawienia dziennika “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) w 2011 r. wyniosła 394 453 egz., czyli o 9,7 proc. mniej niż w 2010 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średni wynik zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej" (Agora) to 270 635 egz.,  co oznacza spadek o 11,1 proc. w stosunku do 2010 roku.

Na trzecim miejscu utrzymał się "Super Express" (Murator), którego sprzedaż w ub.r. zmniejszyło się o 5,3 proc. względem wcześniejszego roku i wyniosło 173 623 egz.

>>> Sprzedaż dzienników w 2010 roku - raport portalu Wirtualnemedia.pl

Za podium znalazła się "Rzeczpospolita". Tytuł wydawany przez Presspublikę zanotował w ub.r. wynik na poziomie 100 293 egz., co oznacza spadek o 10,8 proc.

Pierwszą piątkę zamyka “Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes), którego sprzedaż wyniosła 74 868 egz.

Zobacz tabelę


 >>>  Sprzedaż dzienników w grudniu: zyskał tylko “SE”, najwięcej straciła “Rzeczpospolita”

Autor:masz

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas