W 2012 roku wszystkie dzienniki regionalne zanotowało spadek sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Polski”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”.
Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w 2012 roku wyniosła 56 963 egz., czyli o 9,82 proc. mniej niż w 2011 roku - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji uplasowała się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 10,28 proc. do 54 687 egz. Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy spadł o 10,06 proc. do poziomu 39 488 egz.
Z kolei najwięcej stracił, zajmujący ósme miejsce w rankingu „Dziennik Polski” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tej gazety w 2012 roku zmalała o 14,85 proc. i ostatecznie wyniosła ona 28 451 egz.
>>> Spadki sprzedaży dzienników w 2012 roku. „Rzeczpospolita” straciła najwięcej
Zobacz tabelę
Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych z bazy ZKDP.