Prasa2014-02-07
4

Wszystkie gazety regionalne straciły czytelników w 2013 roku. „Dziennik Zachodni” liderem

W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych pozostał „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Wschodni”.

Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w 2013 roku wyniosła 51 193 egz., czyli o 10,13 proc. mniej niż w 2012 roku - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Duże spadki sprzedaży dzienników w 2013. „Papier nadal jest najbardziej dochodowy”

Na drugiej pozycji uplasowała się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 10,93 proc. do 48 709 egz.

Z czwartego na trzecie miejsce awansował „Głos Wielkopolski” (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy jednak spadł o 6,71 proc. do poziomu 35 876 egz.

Natomiast największy spadek zanotował „Dziennik Wschodni” (Media Regionalne), który uplasował się na miejscu 21. Średni wynik tej gazety w zeszłym roku zmalał bowiem o 15,99 proc. i ostatecznie wyniósł 8 302 egz.

Zobacz tabelę

 

Na kolejnej podstronie zestawienie danych z grudnia 2013 i grudnia 2012 roku

Autor:mk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas