Prasa2014-11-04
7

Wszystkie magazyny people na minusie. „Party” na czele sprzedaży

W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Grazia”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 350 955 egz. W porównaniu do sierpnia 2013 roku była ona niższa o 5,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 7,15 proc. i średni wynik na poziomie 278 463 egz.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała w ciągu roku o 21,07 proc. do 158 658 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 74,21 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w sierpniu 2014 roku uplasował się na poziomie 59 341 egz. Trzeba jednak dodać, że w sierpniu ub.r. „Gala” miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, podczas gdy w sierpniu br. oba numery ukazały się w normalnej cenie 4,99 zł.

Zobacz tabelę


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 4,02 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Show”. Z kolei najwięcej stracił „Flesz” - było to 37,33 proc. Stało się tak, bo w lipcu br. „Flesz” miał jedno wydanie w promocyjnej cenie 0,99 zł (normalnie tytuł ten kosztuje 1,99 zł).

Zobacz tabelę


 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas