Prasa2015-07-22
4

Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie. „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Wszystkie pisma odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 353 881 egz. W porównaniu do kwietnia 2014 roku zmniejszyła się ona o 20,41 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 324 434 egz., po spadku o 14,80 proc.

Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,41 proc. do 316 368 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 23,18 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca szóstego na siódme - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego tytułu w kwietniu br. wyniosła 127 946 egz.

Zobacz tabelę

W kwietniu br. w porównaniu do marca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 17,98 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 6,61 proc., odnotował „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska).

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas