Reklama2009-10-05
0

'Wszystko, co kręci kobiety' w kampanii Women's Day (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa imprezy Women's Day. Akcja podhasłem "Wszystko, co kręci kobiety" obejmuje telewizję, radio,prasę i outdoor.

Kampania reklamowa Women's Day podkreśla, że w ramach tejimprezy 24 i 25 października w podziemiach warszawskiego centrumhandlowego Blue City powstanie miasteczko kobiet z wielomaatrakcjami, takimi jak pokazy tańca, fitness i mody, poradydietetyków i stylistów oraz warsztaty z negocjacji. Przekaz podhasłem "Wszystko, co kręci kobiety" informuje również, że w ramachafter party odbędą się koncerty Sonique i zespołu Afromental.




Akcja od 1 października jest prowadzona w telewizji (TVN Style),radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Planeta Fm), prasie (In Style, DobreRady, Samo Zdrowie, Essence, Vis a vis, Marketing&More,Południe) oraz na outdoorze (nośniki Stroer i środki komunikacjiZTM). Zarówno kreację, jak i mediaplan na potrzeby tej kampaniiprzygotowała firma Sound of Music organizująca Women's Day.

Autor:tw

Więcej informacji:Women's Day

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas