Internet2003-01-06
0

Wybiel kameleona - kolejna akcja edukacyjna w Onet.pl

2003 Internautów skorzysta z jednej z najnowocześniejszych na świecie metod wybielania zębów. Jest to kolejna wspólna inicjatywa edukacyjna Procter&Gamble i portalu Onet.pl. Poprzednie to ogólnopolska akcja "Czy masz zęby zdrowe na siódemkę?", dostępna pod adresem http://zdrowyusmiech.onet.pl, oraz serwis edukacyjny dla młodych matek i kobiet w ciąży, prowadzony pod patronatem Instytutu Pampers na stronach http://niemowle.onet.pl.

2003 osób spośród Internautów, którzy odwiedzili nowy serwis http://zdrowyusmiech.onet.pl/wybielanie.html, otrzyma niedostępny w sprzedaży zestaw wybielający Blend-a-med White Strips.
Nagrodę będzie można odebrać w gabinetach dentystycznych, których adresy będą wysłane indywidualnie do każdego ze zwycięzców pocztą elektroniczną. Konkurs zakończył się 31 grudnia 2002 roku, zwycięzcy zostali powiadomieni o wynikach 3 stycznia 2003 roku.

Do serwisu można trafić już z poziomu strony głównej Onet.pl, przez link w bloku serwisów tematycznych oraz przez reklamy emitowane w portalu. Na stronie głównej witryny siedzi sympatyczny zielony kameleon, którego możemy wybielić w sekundę przy użyciu myszy. W serwisie można się dowiedzieć m.in. dlaczego wybielanie zębów, praktykowane od XIX wieku, może być przeprowadzone w sposób bezpieczny w warunkach domowych.

Jedno kliknięcie przenosi Internautę na strony informujące o higienie jamy ustnej, będące owocem akcji "Czy masz zęby zdrowe na siódemkę?". Warto zapoznać się z siedmioma głównymi aspektami higieny jamy ustnej czy wyszukać gabinet stomatologiczny, najbliższy miejsca zamieszkania Internauty, w którym można poddac się przeglądowi pod kątem siedmiu oznak zdrowych zebów. Godne polecenia są zapisy rozmów z lekarzami stomatologami, które Internauci prowadzili w ramach czatów organizowanych przez Onet.pl. Oprócz tego serwis zawiera ofertę wybranych produktów Procter & Gamble oraz tapety i puzzle.

Nowy serwis był reklamowany zarówno w Onet.pl, jak i poza poza Internetem. Kreacja reklam internetowych była dziełem agencji Hypermedia, a kampanię zaplanował Beyond Interactive, należący do domu mediowego MediaCom.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas