To hasło, z jakim ruszyła najnowsza akcja promocyjna Gillette, oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata FIFA w Piłce Nożnej Niemcy 2006.
Przez dziesięć tygodni fani piłki nożnej, poza nagrodą główną – samochodem Hyundai Tucson, mogą wygrać także bilety na Mundial czy ściągnąć bonusy ze strony www.gillette.pl.
W celu wzięcia udziału w konkursie należy kupić wybrany produkt Gillette, a następnie wysłać SMS-em na numer 7190 wiadomość o treści GOL. Co tydzień następuje losowanie nagród.
Nagrodą główną w konkursie Gillette jest samochód rekreacyjny Hyundai Tucson o wartości 80,000 zł. Gillette jako oficjalny sponsor Mistrzostw Świata stwarza również możliwość wygrania 10 podwójnych biletów na mecz Polska – Niemcy, który odbędzie się 14 czerwca w Dortmundzie. Oprócz tego wszyscy uczestnicy konkursu będą mieli możliwość ściągnięcia logo, tapet i gier Java ze strony www.gillette.pl. Koniecznym warunkiem odebrania nagród jest dowód zakupu produktu.
Szczegółowe informacje dotyczące akcji promocyjnej znaleźć można na stronie www.gillette.pl. Promocja zakończy się 21 maja 2006 roku.