Radio2011-09-27
2

„Wybierz prawdziwy rock” w kampanii Antyradia (wideo)

Pod hasłem „Wybierz prawdziwy rock” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Antyradia. Akcję przygotowała Grupy Eurozet wspólnie z Akademią Multi Art i Piotrem Lenarem.

Rozpoczęta właśnie kampania Antyradia podkreśla rockowy charakter muzyczny tej rozgłośni. Pierwszą odsłonę akcji stanowiła reklama teaserowa opublikowana w miesięczniku „Stuff” zawierająca QR kod z linkiem do strony, na której można oglądać spot Antyradia.





Właściwy etap kampanii obejmuje telewizję (Kino Polska i Filmbox), prasę (m.in. „CKM”, „Playboy”, „Focus”, „Top Gear”, „Polska The Times”, „Wprost”, „Logo”, „Żagle”), internet (Onet.pl), kina (sieć Multikino) oraz outdoor (ekrany LED, plakaty, ulotki).

Akcję we własnym zakresie przygotował i realizuje dział promocji stacji lokalnych Grupy Eurozet. Przy czym produkcją spotu reklamowego zajęła się Akademia Multi Art, a uczestniczył w tym m.in. znany operator i producent filmowy Piotr Lenar.

Autor:km

Więcej informacji:wybierz prawdziwy rock, Antyradio

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas