Reklama2015-07-29
2

Wychylenie z najlepszym efektem reklamuje piwo Żubr (wideo)

Startuje nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), pod hasłem „Najlepszy efekt daje wychylenie Żubra”. Przygotowały i realizują ją firmy PZL, Papaya Films, Juice, Platige Studio, G7, MEC i Q&A Communications.

Nowy spot piwa Żubr pokazuje kolejną historyjkę z życia puszczy, w której symbolizujący tę markę żubr chroni przed niebezpieczeństwem inne zwierzęta. Podsumowuje to charakterystyczne dla tych kampanii, dwuznaczne hasło: „Najlepszy efekt daje wychylenie Żubra”.

Poprzednia kampania reklamowa marki była prowadzona wiosną br. pod hasłem „Kolej na Żubra”.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, internecine (m.in. na portalach społecznościowych) oraz na outdoorze (billboardach w wybranych miastach). Potrwa do grudnia.

Kreacją reklam zajęła się agencja PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją - Platige Studio. Za działania w internecie odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Autor:tw

Więcej informacji:Żubr, piwo, Kompania Piwowarska

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas