Prasa2014-11-14
10

Wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” to teraz PMPG Polskie Media

PMPG Polskie Media SA - to nowa nazwa Platformy Mediowej Point Group SA. Podkreśla ona, że spółka ma polskie pochodzenie i oparta jest na krajowym kapitale.

O zmianie nazwy firmy zdecydowało w czwartek nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy Platformy Mediowej Point Group. Skrócona nazwa (PMPG) i nowe logo spółki nawiązują do dotychczasowej identyfikacji firmy.

Skrótu PMPG spółka używa od dłuższego czasu, zaś nowy człon „Polskie Media” ma podkreślać polskie pochodzenie firmy oraz jej kapitału.

- To ważny element w czasie, kiedy na polskim rynku mediów dominuje kapitał zagraniczny i trend ten nie ulegnie z pewnością zmianie. Po 25 latach wolności gospodarczej do świadomości indywidualnych konsumentów coraz bardziej dociera, jak ważne jest pochodzenie kapitału i wzajemne wspieranie rodzimej przedsiębiorczości - podkreśla prezes i główny akcjonariusz spółki Michał  M. Lisiecki.

Spółka podaje, że istotną przesłanką zmiany nazwy było także uproszczenie dotychczasowej przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości historycznej wydawnictwa. - Zainspirowała nas historia zmiany nazwy i marki KGHM Polska Miedź - mówi Lisiecki.

>>> Spada sprzedaż „Wprost” i „Do Rzeczy”. Oto najnowsze dane

Platforma Mediowa Point Group powstała w roku 1997. W pierwszym okresie była wydawcą magazynu studenckiego „Dlaczego?”, później w portfolio spółki pojawiły się takie tytuły jak „Machina” i „Film”. Obecnie firma jest wydawcą tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy” oraz związanych z nimi serwisów internetowych.

Autor:pp

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas