Prasa2019-01-16
2

Wydawca „Wprost” poszukuje grafika do projektowania okładek tygodnika

Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika „Wprost”, poszukuje grafika prowadzącego, który zajmie się m.in. projektowaniem okładek i nadzorowaniem szaty graficznej gazety.

Do zadań grafika prowadzącego w AWR „Wprost” należeć będzie nadzór nad szatą graficzną tygodnika „Wprost”, projektowanie okładek, współtworzenie projektów graficznych tytułów, kampanii reklamowych oraz materiałów promocyjnych.

Wydawnictwo oczekuje od kandydata m.in. wykształcenia wyższego plastycznego oraz minimum trzech lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

Poprzednio dyrektorem artystycznym „Wprost” był Piotr Gidlewski, który do AWR „Wprost” dołączył w maju ub.r. Obecnie jego obowiązki przejął Karol Kinal.

Według danych ZKDP w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wyniosła 16 810 egz. (po spadku o 12,2 proc. w skali roku).

W trzech kwartałach ub.r. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 6,8 proc. do 34,02 mln zł oraz 4,66 mln zł zysku netto (wobec 3,33 mln zł zysku rok wcześniej).

Autor:łb

Więcej informacji:Wprost, PMPG Polskie Media

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas