Prasa2002-10-04
0

Wydawnictwo Bauer wprowadza nowy tytuł prasowy

Wydawnictwo Bauer od przyszłego tygodnia wprowadza na rynek nowy tytuł prasowy : "Magazyn Telewizyjny"

Nowy tytuł kosztuje 1 zł, ma 40 stron objętości i zawiera 36 programów telewizyjnych. "Magazyn Telewizyjny" jest skierowany do młodszych mieszkańców dużych i średnich miast. Redaktorem naczelnym "Magazynu Telewizyjnego" jest Beata Biały.

Nowe pismo dołączy do grupy czasopism telewizyjnych wydawanych przez Bauera, do której należą: "Tele Tydzień", "To&Owo", "Super TV", "Imperium TV" i "Tele Świat".


Wydawnictwo Bauer uzyskało od spółki KTV (wydawcy zawieszonego tytułu "Kurier TV") zgodę na wykorzystanie popularnego znaku graficznego "Kurier TV" na okładce nowego tytułu.

Wydawnictwo Bauer powstało w roku 1875, obecnie działa m.in. w Niemczech, Polsce, Czechach, Francji, Hiszpanii, Anglii, Chinach i USA. Na naszym rynku obecne jest od 11 lat.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas