Telewizja2018-03-23
17

980 tys. widzów debiutu „Wyjdź za mnie” w Polsacie

Pokazany w czwartek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego reality-show „Wyjdź za mnie” oglądało średnio 979 tys. widzów.

W czwartek, 22 marca br. o godz. 22.15 Polsat pokazał pierwszy odcinek nowego reality-show „Wyjdź za mnie”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 979 tys. osób. Przełożyło się to na 9,84 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom wraz z Mindshare i Wavemaker.

„Wyjdź za mnie” to polska wersja formatu „The Spouse House”, należącego do portfolio TLC.

Formuła reality-show polega na tym, że siedem kobiet i siedmiu mężczyzn bierze udział w miłosnym eksperymencie - czternaścioro singli przez okres kilku tygodni zamieszka w Domu Zaręczyn - luksusowej posiadłości zlokalizowanej w Hiszpanii. W finale każdego odcinka uczestnicy reality-show mają szansę oświadczyć się wybranej przez siebie osobie i wziąć ślub w programie.

Gospodarzami polskiej wersji projektu są Maria Rotkiel oraz Tomasz Kozłowski.

Kolejne premierowe odcinki „Wyjdź za mnie” Polsat będzie pokazywać w czwartki o 22.15.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Wyjdź za mnie, Polsat, Jake Vision

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas