Reklama2018-06-05
2

Wymrażanie piwa w nowym spocie Okocimia (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa.

Nowy spot opowiada o etapie warzenia piwa polegającym na bardzo precyzyjnym wymrożeniu piwa do temperatury minus 1,5 stopnia. W spocie okocimski piwowar Paweł Zych wyjaśnia, że dzięki tej metodzie - mającej źródło w tradycji browaru, w którym w XIX wieku do schładzania piwa służył lód, pochodzący z pobliskiego stawu - piwo zyskuje klarowność i orzeźwiający charakter.

Od tygodnia jest emitowana inna reklama z tej kampanii, promująca nowy, truskawkowy wariant Okocimia Radler.

Piwo Okocim pod hasłem „Tu się warzy z zasadami” jest reklamowane od dwóch lat.

 

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands).

Autor:tw

Więcej informacji:Okocim, piwo, Carlsberg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas