Telewizja2024-03-01
10

TVP2 liderem, TVN wyprzedził TVN24, TV Republika znów rośnie

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji pozycję lidera zajęła TVP2. Duży wzrost oglądalności zanotowała Telewizja Republika - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 19 do 25 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,07 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 21 lutego na antenie stacji obejrzało 2,62 mln widzów (22,85 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był serwis „19.30” TVP1, który zgromadził 1,50 mln widzów (emisja 25 lutego; 8. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 1,49 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 13. był „Teleexpress” Jedynki (1,36 mln; poniedziałek).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który w środę na antenie Dwójki zgromadził 2,12 mln oglądających. Przełożyło się to na 19,70 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się serial Jedynki „Zatoka szpiegów”. Odcinek z 25 lutego w stacji śledziło 1,85 mln widzów (15,96 proc. udziału). Czołową piątkę uzupełnia wyemitowany 24 lutego show „The Voice Kids”, który w Dwójce miał średnio 1,81 mln osób. Dało to stacji 18,06 proc. udziału.

TVP2 liderem

Udział liderującej stacji TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,14 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,08 pkt. proc.

Na drugą lokatę (z trzeciej) awansował kanał TVN, który miał 7,92 proc. udziału (do góry o 0,42 proc.).

Podium uzupełnia TVN24, który spadł z miejsca drugiego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,66 proc. (- 0,22 pkt. proc.).

Czwarta była TVP1. Wynik kanału wzrósł o 0,02 pkt. proc. do 7,36 proc. Czołową piątkę uzupełnia Polsat (7,05 proc.; do góry o 0,04 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 29,91 proc. do 30,47 proc.

TV Republika ostro do góry

Wśród czołowych stacji informacyjnych 7. pozycję zajęła Telewizja Republika (3,60 proc.; + 0,43 proc.).

Z 13. na 12. lokatę awansował Polsat News. Udział stacji zwiększył się o 0,08 pkt. proc. do 1,90 proc.

Z kolei z 15. na 16. pozycję spadło TVP Info, którego średni tygodniowy wynik zmalał o 0,25 proc. do 1,41 proc.

Autor:MK

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas