Telewizja2022-05-12
10

TVN wyprzedził Dwójkę, TVP1 liderem. Żaden program nie przekroczył 3 mln widzów

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość", "Sanatorium miłości” oraz "Stulecie Winnych", ale żadna z tych pozycji nie przekroczyła pułapu 3 mln widzów. Liderem oglądalności wśród stacji na całym rynku była TVP1, na trzecie miejsce z czwartego awansował TVN. Spadki oglądalności zanotowały czołowe stacje newsowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 2 do 8 maja - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu Dwójki „M jak miłość”. Miał średnio 2,61 mln oglądających. Udział stacji w tym czasie wyniósł 22,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął program "Sanatorium miłości", który w TVP1 w niedzielę obejrzało 2,38 mln osób. Jego udział w rynku wyniósł 19,89 proc. Podium uzupełnia niedzielny odcinek serialu Jedynki "Stulecie Winnych" (2,31 mln widzów).

"Fakty" liderem programów informacyjnych

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 3 maja na antenie stacji obejrzało 2,3 mln widzów (20,77 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w całym rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były "Wiadomości" TVP1, które zgromadziły 1,78 mln oglądających (emisja 3 maja; 8. pozycja w ogólnym rankingu). Na 11. znalazł się "Teleexpress", na 13. - "Wydarzenia".

TVN wyprzedził Dwójkę, Jedynka liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,68 proc. Wynik stacji spadł o 0,1 pkt. proc. Drugi był Polsat, który miał 7,33 proc. udziału (spadek o 0,43 pkt. proc.).

Na trzecie miejsce z czwartego awansował TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,10 proc. (w dół o 0,13 pkt. proc.). Wynik zajmującej czwarte miejsce TVP2 to 7,05 proc. (- 0,61 pkt. proc.).

Długi weekend sprawił, że zmalała oglądalność stacji informacyjnych. Piąty w całym zestawieniu był kanał TVN24m, notując spadek udziału o 0,6 pkt. proc. do 5,95 proc. Oczko niżej uplasowało się TVP Info (5,85 proc., spadek o 0,22 pkt proc.). Z kolei na 11. pozycji znalazł się Polsat News (2,08 proc., spadek o 0,31 pkt proc.).

 

Autor:PP

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas