Reklama2016-11-07
8

„Wypasione szczęście!” w urodzinowej loterii marki Wypasione

Zaczęła się promocja produktów marki Wypasione (należącej do SM Mlekovita) z okazji 7-lecia jej obecności na rynku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wypasione szczęście!”, przygotowała i realizuje agencja First Line Polska.

W ramach akcji, każdy kto kupił dowolny produkt Wypasionego z promocyjną komunikacją na opakowaniu i zachował paragon, może zgłosić się do loterii na stronie wypasioneszczescie.pl. Należy tam podać swoje dane, unikalny kod z opakowania i wybierać swój kawałek urodzinowego tortu, po czym użytkownik od razu dowiaduje się, czy wygrał.

Do zdobycia jest ponad 7 tys. nagród, m.in. voucher podróżniczy, karty przedpłacone i ekspresy do kawy Bosch. Na koniec loterii, zaplanowanej do końca grudnia br., wylosowana nagroda główna - samochód Opel Astra.

Loterię wspierają działania reklamowe w internecie.

Za opracowanie konceptu i mechanizmu loterii, jej kompleksową organizację, oraz przygotowanie jej reklam i strony wypasioneszczescie.pl odpowiada agencja First Line Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Wypasione, Mlekovita

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas