Reklama2017-05-09
3

Piotr Adamczyk czarno na białym reklamuje Wypożyczkę w eurobanku (wideo)

Ruszyła kolejna kampania z udziałem Piotra Adamczyka reklamująca kredyt gotówkowy Wypożyczka oferowany przez eurobank. Nowe reklamy podkreślają, że bank przedstawia tę ofertę czarno na białym.

W nowych reklamach Piotr Adamczyk rozmawia z dwiema kobietami, które siedzą w kawiarni przy kawie i deserze, bo skłoniła je do tego prosta tablica reklamowa, w której wszystko napisano czarno na białym.

Spot przekonuje, że na podobnie przejrzystych warunkach oferowana jest Wypożyczka w eurobanku - rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 16,68 proc., co przy kwocie 10 tys. zł pożyczonych na 5 lat daje tysiąc zł dodatkowych kosztów rocznie (oprócz kwoty bazowej kredytu).

Piotr Adamczyk w reklamach eurbanku występuje od prawie pięciu lat. W poprzedniej kampanii pożyczki gotówkowej wcielił się w rolę początkującego zawodnika karate.

Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe eurobanku w mediach pozainternetowych wyniosły 87,7 mln zł, o 4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Nowa kampania będzie realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Agency (kreacja reklam), dom produkcyjny Propeller Film (produkcja spotu) oraz dom mediowy SMG Polska (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas