Prasa2006-11-08
0

"Wyraźne upolitycznienie Dziennika"

Dlaczego Gazecie Wyborczej wzrosła we wrześniu 2006 sprzedaż, a Dziennikowi nie? Różni analitycy podkreślają wyraźne upolitycznienie "Dziennika" i sympatyzowanie z określoną partią.

We wtorek podano dane o sprzedaży prasy codziennej we wrześniu 2006 roku. Wyniki jednych zaskoczyły, innych - nie.  Zająłem się nimi i ... tak powstała ta analiza. Tym razem mocno nasączona cyferkami, czytając ten tekst, warto wspomagać się dwoma tabelami zamieszczonymi w WirtualneMedia.pl.

Zobacz tabelęazują, że walka na rynku ogólnopolskiej prasy codziennej jest bardzo ostra. Gazety te walczą nie tylko między sobą, każda z nich chcąc zdobyć nowych odbiorców wchodzi także w zwarcie z liczną grupą gazet regionalnych, chcąc uszczuplić ich stan posiadania.

Zapraszam do dyskusji na moim blogu!!! 

Autor:Zbigniew Bajka-medioznawca i nauczyciel akademicki

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas