W kwietniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo"Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie"w kwietniu br. wyniosła 557 350 egz. (tytuł zadebiutował na rynku wpaździerniku ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "DobreRady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości486 894 egz. (spadek o 11 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 447 901 egz. (wzrost o 1proc.).
Porównując dane z kwietnia br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Dobre Rady" (w dół o 14 proc.).