Miesięczniki poradnikowe dla kobiet w lutym 2006 roku poprawiły wyniki sprzedaży - najwięcej zyskała "Olivia".
W lutym 2005 roku liderem sprzedaży* wśród miesięczników adresowanych do kobiet były ”Dobre Rady” (Burda Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż wyniosła 471 221 - to o prawie 8 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazła się ”Claudia” (G+J Polska), a na trzecim – ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 455 938 egz. (jako miesięcznik od lipca ub.r., wcześnie dwutygodnik).
Na kolejnych miejscach: ”Poradnik Domowy” (Agora SA) - wzrost o ponad 40 proc. - i ”Olivia” (Axel Springer Polska) z wynikiem 402 227 egz. (wzrost sprzedaży o ponad 150 proc.).
Zobacz tabelę=17>Świat Kobiety
-
* - rozpowszechnianie płatne razem