Reklama2009-03-18
0

Wyszczuplające lustra promują Perfect Body Oriflame

Oriflame prowadzi outdoorową kampanię reklamową żelu Perfect Body.Akcja wykorzystuje niestandardowe nośniki, których dużą częśćstanowią lustra wyszczuplające.

W outdoorowej kampanii reklamowej antycellulitowego żelu PerfectBody wykorzystywane są nośniki, których jedną trzecią stanowiąlustra wyszczuplające. Mają one zwrócić uwagę na przekaz, w którymprezentacji produktu towarzyszy hasło "Nie ulegaj złudzeniu,sięgnij po Perfect Body". Akcja jest skierowana do Polek w wieku25-45 lat, zarabiających znacznie powyżej średniej krajowej.

lustra

Kampania prowadzona jest na 550 nośnikach Clear Channel Poland,z których na 202 zainstalowano lustra. Akcja obejmuje powierzchniew Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach (GOP),Łodzi, Trójmieście i Szczecinie zlokalizowane wokół miejscodwiedzanych często przez kobiety.

Działania zaplanowano na cały marzec.

Autor:tw

Więcej informacji:Perfect Body Oriflame

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas