Telewizja2021-03-10
32

1,32 mln Polaków obejrzało wywiad Oprah Winfrey z Meghan i Harrym, TVN24 wyprzedził Polsat i TVN

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN24 wywiad Oprah Winfrey z księciem Harrym i księżną Meghan oglądało średnio 1,34 mln widzów. Stacja była wtedy wiceliderem rynku, wyprzedzając m.in. Polsat i TVN - pokazują dane udostępnione portalowi Wirtualnemedia.pl. W niedzielę premierę rozmowy w CBS śledziło 17,1 mln osób.

W poniedziałek, 8 marca br. o godz. 20.30 TVN24 wyemitował wywiad Oprah Winfrey z księciem Harrym i księżną Meghan. Średnia widownia trwającej niemal 1,5 godziny rozmowy wyniosła 1,34 mln osób.

Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

TVN24 w trakcie nadawania wywiadu, a więc od godz. 20.30 do 21.55, miał 9,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów (4+). Stacja w tym czasie zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza była TVP2 z 20,02 proc. udziału, trzeci - Polsat (8,49 proc.), czwarty - TVN (7,83 proc.), a piąta - Czwórka (6,62 proc. udziału).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był czwarty z 9,25 proc. udziału.

Zaraz po wywiadzie TVN24 pokazał specjalną audycję „Echa wywiadu z Meghan Markle i Księciem Harrym”, w której odbyła się dyskusja z ekspertami. Trwający niemal godzinę program miał średnio 1,03 mln widzów, co dało odpowiednio 9,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 7,61 proc. w grupie 16-49.

Również w paśmie nadawania „Echa wywiadu z Meghan Markle i Księciem Harrym” kanał TVN24 był wiceliderem całego rynku w 4+ i zajął czwarte miejsce w 16-49.

Rozmowa z Oprah Winfrey to pierwszy wspólny wywiad pary książęcej Sussex, odkąd w styczniu ubiegłego roku niespodziewanie ogłosili odejście z rodziny królewskiej.

- Zamierzamy wycofać się jako 'wysocy rangą' członkowie rodziny królewskiej i pracować, aby stać się niezależnymi finansowo, jednocześnie nadal w pełni wspierając Jej Królewską Mość. To z waszą zachętą, szczególnie w ciągu ostatnich kilku lat, czujemy się gotowi na tę zmianę - napisali na Instagramie w styczniu ub.r. księżna i książę Sussex.

17,1 mln widzów wywiadu w CBS

Premiera wywiadu odbyła się w CBS w niedzielny wieczór 7 marca o godz. 20.00 czasu amerykańskiego (tuż po popularnym programie „60 Minutes”). Jak wynika z danych Nielsena, audycja zgromadziła 17,1 mln widzów.

Rozmowa w poniedziałek pokazana została również m.in. w Wielkiej Brytanii (na kanale ITV).

Wywiad został wyprodukowany przez Harpo Productions. Producentami wykonawczymi są Terry Wood oraz Tara Montgomery, a współproducentem wykonawczym jest Brian Piotrowicz.

Za dystrybucję międzynarodową audycji odpowiada ViacomCBS Global Distribution Group.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 5,36 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(32)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas