Reklama2014-06-10
2

„Wyzwanie smaku” Pepsi po raz drugi w Polsce (wideo)

W lipcu zacznie się druga edycja akcji „Wyzwanie smaku”, w ramach której konsumenci mogą sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Questia, Digital One i Ewesa.

W ramach kampanii organizowane będą eventy, podczas których wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział w teście-zabawie i sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola (oba napoje będą podawane w nieoznaczonych kubkach). W tym roku serwowana też będzie Pepsi Max, wiosną br. wprowadzona w wersji bez cukru (więcej na ten temat).

Pierwszy raz akcja „Wyzwanie smaku” została zorganizowana w Polsce latem ub.r. (zobacz szczegóły).

Do emisji trafił już spot zapowiadający nową edycję kampanii, który też podsumowuje jej zeszłoroczną odsłonę. Ponadto działania są prowadzone w internecie, m.in. na facebookowym fanpage’u i w serwisie internetowym Pepsi.

Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, natomiast działania PR realizuje agencja Questia. Działania w internecie prowadzi agencja Digital One, a za organizację eventów odpowiada agencja Ewesa.

Autor:tw

Więcej informacji:Pepsi, Wyzwanie smaku

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas