Badania2007-04-03
0

Wzrósł rynek badań marketingowych w Polsce

Zgodnie z opublikowanymi w poniedziałek wynikami audytu finansowego (zrealizowanego przez OFBOR) największe przychody w roku 2006 miał MillwardBrown SMG/KRC.

W bieżącym roku audytowi za rok 2006 poddało się 26 agencji badawczych. Z tych danych wynika, że w roku 2006 całkowita szacunkowa wielkość rynku wyniosła około 534 000 000 PLN. Oznacza to, że obroty firm, które poddały się audytowi OFBOR za rok 2006 wyczerpują około 85% całego rynku.

W porównaniu do 2005 roku wartość rynku badawczego wzrosła o 11%.

 
Zobacz tabelęBR>16.GfK Polonia - założyciel
17.Grupa IPSOS –założyciel
18.Grupa Pentor – założyciel
19.IMAS International
20.IQS and QUANT Group - założyciel
21.MARECO Polska
22.MEMRB International Poland
23.P & P Consulting
24.PBS DGA - założyciel
25.MillwardBrown SMG/KRC - założyciel
26.Synovate
27.Target Group - założyciel
28.TNS OBOP - założyciel

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas