Prasa2008-04-07
0

Wzrosła sprzedaż dziennika Polska

W lutym spadła sprzedaż większości gazet regionalnych. Łącznasprzedaż tytułów pod marką 'Polska' wyniosła 348 tys. egz. -najwyższą osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 88 465 egz., anajmniejszą 'Polska Koszalin' - 747 egz. Przedstawiamy raportportalu Wirtualnemedia.pl.

Bez większych zmiany na rynku gazet regionalnych. Pozycję liderautrzymała "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) - średniasprzedaży ogółem wyniosła 88 465 egz. (spadek o 5 proc. w stosunkudo analogicznego okresu w 2007 r.) - wynika z lutych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się "Gazeta Pomorska" (GazetaPomorska Media) - 86 577 egz. (rok wcześniej 87 601 egz.) a natrzecim "Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 57 388egz.

Zobacz tabelę

Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (plus "Kurier Lubelski" -na rynku od 15. października 2007) wyniosła w lutym 2008r. 348 tys.egzemplarzy - najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska DziennikZachodni' - 88 465 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 747 egz.Miesiąc wcześniej osiemnaście tytułów wchodzących w składprojektu"Polska" miało średnią sprzedaż na poziomie 321 tys. egz.(w grudniu 2007 - 359 tys. egz., w listopadzie 2007 - 399 tys.egz.).
Zobacz tabelę

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to wzrosła sprzedażwszystkich dzienników regionalnych.
Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:zkdp, Polska, Polskapresse

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas