Prasa2017-04-25
3

Wzrosła sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic Polska” najchętniej kupowany

W segmencie miesięczników podróżniczych w styczniu br. wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „NG Traveler”. Na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic Polska”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w styczniu 2017 roku wyniosła 31 201 egz. Była ona o 3,93 proc. wyższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 22 215 egz., po wzroście o 10,80 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 7,12 proc. i uplasował się na poziomie 8 861 egz.

W styczniu 2017 roku w porównaniu do grudnia 2016 roku dwa z trzech tytułów odnotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał magazyn „National Geographic Polska” - było to 8,57 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 11,14 proc., zanotowały „Podróże”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas