Telewizja 2013-11-25
11

Wzrosły wpływy reklamowe stacji informacyjnych, TVN24 liderem

Shutterstock.com Shutterstock.com

W bieżącym roku wszystkie stacje informacyjne zanotowały wzrost cennikowych wpływów reklamowych. Liderem w przychodach z reklam jest TVN24 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

W okresie od 1 stycznia do 17 listopada 2013 roku kanał TVN24 cennikowo zarobił z reklam 372,74 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wpływy zwiększyły się o 30,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce należało do kanału TVN Info, którego wpływy reklamowe w analizowanym okresie wyniosły 157,51 mln zł, po wzroście o 8,68 proc.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat News z wynikiem 69,56 mln zł. W porównaniu do okresu od 1 stycznia do 17 listopada ub.r. wpływy reklamowe tej stacji zwiększyły się o 2,92 proc.

>>> TVN24 liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych

Dalej uplasowały się takie stacje jak: Superstacja (61,92 mln zł; wzrost o 16,19 proc.) oraz Polsat Biznes (42,61 mln zł).

Zobacz tabelę


Powyższa tabela przedstawia sumaryczne wpływy reklamowe (dane cennikowe netto, bez rabatów) stacji informacyjnych w okresie od 1 stycznia do 17 listopada 2012 roku oraz od 1 stycznia do 17 listopada 2013 roku. Nielsen Audience Measurement spotowo nie monitoruje stacji TVN CNBC. Firma ta również pod tym względem nie monitorowała w ub.r. stacji Polsat Biznes (wówczas pod nazwą TV Biznes).

Autor: mk

KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas