Internet2009-04-13
0

Wzrost sprzedaży online w Niemczech

Pomimo generalnej zapaści wywołanej kryzysem gospodarczym,niemiecki rynek sprzedaży online zanotował w 2008 roku wyraźnywzrost.

Z danych firmy badawczej GfK Group wynika, że w ubiegłym roku nainternetowe zakupy mieszkańcy Niemiec wydali 13,6 miliarda euro. Too 19 procent więcej w porównaniu z rokiem 2007 (11,4 mld euro).

Wzrost ten został uzyskany w głównej mierze dzięki dwómczynnikom. Po pierwsze, liczba Niemców robiących zakupy online wporównaniu z wcześniejszymi dwunastoma miesiącami zwiększyła się o12 procent, do poziomu 29,5 miliona. Z kolei drugi powód to7-procentowy wzrost przeciętnej sumy wydawanej ma jeden zakup wsieci przez niemieckich użytkowników, do poziomu około 49 euro.

Na mniej więcej tym samym poziomie - 9,4 rocznie - utrzymała sięnatomiast średnia częstotliwość robienia zakupów w internecie przeznaszych zachodnich sąsiadów.

źródło: eMarketer

Autor:km

Więcej informacji:Niemcy, gfk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas