Internet2006-07-13
0

Wzrost udziału internetu w 'torcie reklamowym'

Do 2008 udział internetu w całkowitych wydatkach na reklamę wzrośnie do 7 procent.

Jak podaje Zenith Optimedia wydatki na reklamę internetową wyniosą w 2008 roku 32,5 miliarda dolarów. Oznaczać to będzie 75-procentowy wzrost w porównaniu z odnotowanymi w 2005 roku 18,5 miliardami. Pozostałe prognozy agencji to 23,9 miliarda na rok 2006 oraz 28,6 miliarda na rok 2007.

Według Zenith Optimedia w minionym roku najwięcej wydano na reklamę on-line w sektorze usług finansowych – 1,6 miliarda dolarów. Dalsze pozycje zajęły firmy telekomunikacyjne (1,5 miliarda dolarów), sieci handlowe (1,3 miliarda) oraz producenci samochodów (700 milionów).

Autor:marketingvox-bs

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas