Reklama2008-05-18
0

Wzrost wydatków brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe

W bieżącym roku wydatki brytyjskich mediów na internetowe siecireklamowe wzrosną o 60 procent do około 385 milionów funtów.

Taką prognozę przedstawiła w swoim najnowszym raporcie firmaE-consultancy - informuje serwis Brand Republic.

E-consultancy oparła swoje dane na szacunkach zakładających30-procentowy wzrost wydatków na całym brytyjskim rynku reklamyonline (do 770 milionów funtów) oraz wzrost udziałów siecireklamowych w tych wydatkach z 40 do 50 procent.

Zdaniem firmy, tempo wzrostu wydatków na sieci reklamowe jestwyższe niż w przypadku ogólnych wydatków na internetową reklamę,gdyż klienci widzą coraz większy potencjał dla zwrotu inwestycjipoprzez korzystanie z takich sieci oraz większą szansę na skutecznedotarcie do pożądanej grupy odbiorców, np. poprzez wykorzystanietzw. behawioralnego targetingu.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:internetowe sieci reklamowe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas