Napój energetyczny XL Energy Drink ma zmienione logo, utrzymane w stylistyce młodzieżowej. To początek rewitalizacji brandu, którą firma XL Energy prowadzi we współpracy z agencją Saatchi&Saatchi.
Nowy logotyp napoju XL Energy Drink jest nowoczesny, dynamiczny, przez co ma budzić skojarzenia z szybkością i energią. Modyfikacja logo ma nadać szacie graficznej opakowania – która nawiązuje do swojej dotychczasowej kolorystyki – lekkości i młodzieżowego charakteru.
Produkująca XL Energy Drink firma XL Energy rozpoczyna w ten sposób wdrażanie jego nowej strategii marketingowej. Napój ma być skierowany do osób młodych – w wieku 18–25 lat, zwłaszcza tych zainteresowanych muzyką, tańcem i szeroko pojętą sztuką.
Nowy wizerunek produktu będzie reklamowany m.in. w telewizji, prasie, internecie, punktach sprzedaży, na outdoorze oraz podczas eventów. Działania ATL prowadzone będą falami przez cały rok 2011. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Saatchi&Saatchi.