Internet2008-11-03
0

Yahoo wyprzedziło Fox na rynku wideo online; YouTube liderem

Między sierpniem a wrześniem bieżącego roku Yahoo zanotowałoznaczący wzrost popularności klipów wideo na swoich stronach,dzięki czemu wyprzedziło pod tym względem strony należące do FoxInteractive Media.

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że amerykańscyinternauci obejrzeli we wrześniu 264,3 miliona klipów wideo nastronach Yahoo, w porównaniu do 169,3 miliona w sierpniu -informuje serwis Beet.TV.

Tymczasem Fox Interactive Media, obejmująca takie serwisy jakMySpaceTV, Photobucket, Fox Television Studios, FOX Broadcasting,IGN Entertainment Gaming Network i Rotten Tomatoes, zanotowałatutaj spadek z 278,4 do 242,4 miliona klipów, wobec czego spadła natrzecie miejsce za Yahoo.

Zdecydowanym liderem jest za to należący do Google serwisYouTube, w którym internauci z USA obejrzeli we wrześniu aż 5,35miliarda filmików wideo, w porównaniu do 4,76 miliarda miesiącwcześniej.

Pierwszą piątkę uzupełniły strony MSN/Windows Live (164,8miliona obejrzanych klipów wobec 205 milionów w sierpniu) orazNickelodeon Kids and Family Network (163 mln wobec 223 mln).

źródło: Beet.TV

Autor:km

Więcej informacji:Fox, Yahoo, YouTube

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas