O 500 tys. widzów mniej ogląda VII edycję show TVN “You Can Dance. Po prostu tańcz!” w porównaniu do emitowanej rok temu szóstej odsłony formatu. Mimo spadku popularności programu, TVN w paśmie jego nadawania pozostaje liderem rynku telewizyjnego.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków “You Can Dance 7” wyniosła 2,74 mln widzów, co przełożyło się na 21,19 proc. udziału TVN w grupie 4+ i 23,08 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, nadawana rok wcześniej szósta edycja gromadziła przed telewizorami 3,24 mln oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 24,11 proc. i 27,18 proc. (dowiedz się więcej).
Spadek widowni talent-show nie zachwiał jednak pozycją TVN w jego paśmie emisji (środy 21.30) Stacja pozostaje nadal liderem rynku, zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Drugie miejsce zajmuje emitujący filmy fabularne Polsat, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 15,79 proc. (w komercyjnej grupie 18,80 proc.). Trzecia jest Jedynka, nadająca filmy i program “Na pierwszym planie” (14,07 proc. udziału w 4+).
Jury YCD na Teneryfie, fot. TVN/Cezary Piwowarski
Program “You Can Dance 7” śledzą najchętniej kobiety, dwudziestolatkowie i widzowie w średnim wieku i starsi oraz osoby ze średnich i dużych miast.
Widownia “You Can Dance 7”
Oglądalność show na tle konkurencji
Profil widowni programu