Trzy pierwsze odcinki nowej edycji "You Can Dance", emitowanej odmarca, obejrzało średnio 3,3 mln widzów. TVN była w paśmie emisjiprogramu liderem rynku.
Program zapewnia stacji 24,31 proc. udziału w grupie 4+ oraz26,71 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej. W analogicznympaśmie przed rokiem format miał 26,18 proc. udziału (3,43 mlnwidzów) oraz 29,64 proc. udziału w rynku w grupie 16-49 - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenieWirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
TVN dzięki "You Can Dance" jest liderem pasma zarówno w grupie4+ jak i 16-49. Druga pozycja w 4+ przypada TVP2 (18,16 proc.udziału w rynku), a w grupie 16-49 telewizji Polsat (21,28 proc.udziału w rynku).
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Ponad 65 proc. widzów programu stanowią kobiety. W profiluwidowni programu dominują osoby z małych i dużych miast.