Internet2020-11-19
1

YouTube wprowadza reklamy audio

Należący do Google serwis YouTube wprowadza nowy format reklamowy - reklamy dźwiękowe.

Reklamy dźwiękowe w YouTube, obecnie dostępne w wersji beta, to nowy format, którego celem jest umożliwienie reklamodawcom dotarcia do odbiorców słuchających muzyki, podcastów lub innych treści audio w serwisie.

YouTube przekonuje reklamodawców, że dzięki reklamom dźwiękowym w serwisie mogą oni zwiększyć zasięg i świadomość marki wśród docelowych odbiorców. Ponadto, format ten jest najczęściej tańszy od reklam wideo.

Jak działają reklamy audio w YouTube, można zobaczyć na poniższych filmach. Pierwszy przykład prezentuje dźwiękową reklamę przy prostej animacji, a drugi - przy nieruchomym obrazie.

Maksymalna długość reklamy dźwiękowej w YouTube to obecnie 30 sekund.

Zysk netto Alphabet wyniósł w III kwartale 2020 roku 11,25 mld dolarów, w porównaniu do 7,07 mld dolarów zysku w analogicznym okresie roku 2019. W tym samym czasie o 14 proc. zwiększył się przychód holdingu - z 40,5 mld dolarów do 46,17 mld dolarów. Samo Google zanotowało przychód w wysokości 46,02 mld dolarów, co także oznacza wyraźny wzrost rok do roku (z 40,23 mld dolarów), a zysk operacyjny zwiększył się z 9,18 mld dolarów do 11,21 mld dolarów.

Autor:km

Więcej informacji:YouTube, reklamy audio

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas