Reklama2020-04-16
0

Youtuberzy w akcji ING Banku Śląskiego jako „#zdalnidopomocy” (wideo)

ING Bank Śląski zaczął kampanię pod hasłem „#zdalnidopomocy”, w której znani twórcy internetowi tłumaczą, jak różne sprawy można załatwić w internecie. Akcję przygotowały firmy marketingowe Brain, Gong i Mullen Lowe Media Hub.

W ramach akcji influencerzy opowiedzą m.in. o tym, jak korzystać z bankowości internetowej, zrobić zakupy w sieci i zainstalować aplikację mobilną. W osobnej sekcji w serwisie ING.pl znajdują się także filmiki instruktażowe oraz przewodnik po aplikacji Moje ING mobile.

W kampanii biorą udział youtuberzy z różnych kategorii tematycznych: reZi, Naruciak, Poszukiwacz, Aleksandra Żuraw, Katarzyna Gandor, Sylwia Lipka i Adrianna Skon.

Ponadto na antenie Radia ZET pojawił się cykl edukacyjny „Niezbędnik Radia ZET”, w którym goście wymieniają się swoimi doświadczeniami w zdalnym załatwianiu spraw. Audycjom towarzyszą spoty reklamowe „Jak pomóc bliskim na odległość".

 

- Według badania COVID-19 Monitor rośnie zainteresowanie Polaków korzystaniem z sieci. Z jednego z najpopularniejszych serwisów społecznościowych korzystało aż o 34 proc. więcej Polaków w stosunku do poprzedniego miesiąca. Aż 77 proc. badanych preferowało również płatności bezgotówkowe. Jednocześnie ponad połowa Polaków deklaruje chęć korzystania z bankowego serwisu internetowego a aż 66 proc. korzysta lub zamierza korzystać z płatności kartowych i aplikacji - zauważa Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- W ING wspieramy ten trend ale nie chcemy też aby ktokolwiek czuł się wykluczony. Wiemy, że internetowi właśnie teraz mogą pomóc tym mniej zdalnym. Dlatego do naszej akcji #zdalni do pomocy zaprosiliśmy znanych twórców i youtuberów. W naturalny sposób pokazują, jak być samodzielnym w świecie internetowym. Inspirują również innych do bycia pomocnym nawet jeśli jesteśmy daleko - dodaje.

Za kreację kampanii i działania w internecie odpowiadają agencje Brain i Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas