Prasa2005-01-28
0

Z Bauera do ASP

Beata Orłowska w Axel Springer Polska

Wydawnictwo Axel Springer Polska poinformowało, iż z dniem 1 lutego 2005 r. w strukturach marketingu wydawnictwa utworzone zostanie stanowisko Strategic Media Manager, które obejmie Beata Orłowska. Będzie ona odpowiedzialna za zarządzanie budżetami mediowymi tytułów oraz współpracę z domami mediowymi.

Beata Orłowska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w obszarze mediów. Pracowała w agencjach DMB&B, Impact Media, Euro RSCG, a przez ostatnie 3,5 roku w wydawnictwie Bauer.

Beata Orłowska będzie współpracowała przede wszystkim z Dyrektorem Działu Promocji Faktu, Ewą Kamińską-Lampart oraz Dyrektorem Działu Promocji Magazynów, Jackiem Wlazło, a także brand managerami poszczególnych tytułów. Jej bezpośrednią przełożoną będzie Beata Mońka - Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Sprzedaży, Członek Zarządu Axel Springer Polska.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas